ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Είμαστε βέβαιοι ότι θα μείνετε απολύτως ικανοποιημένοι από τις αγορές σας καθώς πριν την αποστολή των προϊόντων μας γίνεται επανέλεγχος για τυχόν φθορές ή ελαττώματα . Στην περίπτωση όμως που θα θελήσετε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Το προϊόν προς επιστροφή, θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, και να βρίσκετε σε άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, τόσο το ίδιο, όσο και τα υλικά συσκευασίας του και οι ειδικές σημάνσεις του (ετικέτα, καρτελάκια, οδηγίες). Πρέπει να είναι στην πλήρη, άθικτη, αρχική του συσκευασία. Τοποθετήστε το προϊόν και τα υλικά συσκευασίας του κατασκευαστή σε επιπλέον συσκευασία ή περιτύλιγμα, ώστε να είναι προστατευμένα από τυχόν φθορές κατά την επιστροφή. Προϊόντα σε τιμή προσφοράς όπως και είδη υγιεινής (ισοθερμικά, κλπ) δεν επιστρέφονται.Δε θα πρέπει να έχει γίνει χρήση του προϊόντος. Επίσης δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ζελατίνες εάν πρόκειται για κράνος. Επιστροφές που δε πληρούν όλα τα παραπάνω δε θα γίνονται δεκτές. Το ποσό της αντικατάστασης / επιστροφής θα ισχύει σύμφωνα με τις υπάρχουσες τιμές την στιγμή που έγινε η παραλαβή από εμάς. Ενα ποσοστό 20% θα αφαιρείτε εάν το προϊόν επιστρέψει με κατεστραμμένη συσκευασία.

Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και τυχόν φθορές και ελλείψεις στα προϊόντα κατά τη μεταφορά επιβαρύνουν τον πελάτη.

Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο της εταιρίας μας 2110022565-6977215747, ώστε να μας ενημερώσετε για τον λόγο της επιστροφής και σχετικά με το αν επιθυμείτε αντικατάσταση του ίδιου προϊόντος ή άλλου. 

Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω όροι και δεν επιθυμείτε αντικατάσταση του προϊόντος, η εταιρία θα προχωρήσει άμεσα σε επιστροφή της αξίας του προϊόντος με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή της παραγγελίας. Σε όλες τις περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος δεν επιστρέφονται και επιβαρύνουν τον παραλήπτη της παραγγελίας / πελάτη.

Για να γίνει οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής αγοράς, η οποία περιλαμβάνεται σε όλες τις αποστολές μας. Χωρίς την απόδειξη αγοράς και την επιστροφή της σε εμάς, δεν είναι δυνατή η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Σε περίπτωση που κατά την αποστολή χρησιμοποιηθεί η προωθητική ενέργεια για δωρεάν μεταφορικά, ο πελάτης επιβαρύνεται τόσο με τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας όσο και με τα έξοδα επιστροφής του πακέτου, σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος

Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε ηλεκτρονικές παραγγελίες. Σε περίπτωση αγοράς από τα φυσικά μας καταστήματα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού για επόμενη αγορά.

Παρακαλούμε να ακολουθείτε τις οδηγίες για τις επιστροφές ώστε να μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και χωρίς διαδικαστικές καθυστερήσεις.